Mollet demana una oficina permanent per tramitar el DNI que cobriria gran part del Baix Vallès
L'alcaldessa ha enviat una missiva a la Direcció General de la Policia Nacional amb la reclamació
L’alcaldessa de Mollet del Vallès, Mireia Dionisio Calé, ha enviat una carta a la Direcció General de la Policia on demana una oficina d’expedició de documentació permanent perquè els molletans i les molletanes no s’hagin de desplaçar a altres municipis a fer-se el DNI, el Passaport o el NIE. La nova oficina permanent tindria la seu a les dependències de la Policia Municipal de Mollet.
A la carta, l’alcaldessa assenyala que la creació d’una oficina permanent millorarà els serveis prestats als molletans i les molletanes que ara han de desplaçar-se a altres poblacions a fer aquestes gestions. Aquesta oficina a més, que dependria de la Policia Nacional, donaria servei a les poblacions del voltant que tampoc compten amb una oficina pròpia de la Policia Nacional on obtenir la documentació, concretament Caldes de Montbui, Palau-solità i Plegamans, Santa Perpètua de Mogoda, Parets del Vallès, Montmeló, Santa Maria de Martorelles, Martorelles i Sant Fost de Campsentelles.
Actualment, a la comarca només hi ha l’oficina de Granollers “amb les dificultats que això comporta per a una única oficina amb tanta demanda de documentació”, afegeix l’alcaldessa a la missiva.