Junts per Martorelles presenta els seus candidats pel 28M
L'exjutge de pau Andreu Monzó encapçala la llista de la formació catalanista
Junts per Martorelles va anunciar el passat dissabte la seva candidatura per les eleccions municipals del 28 de maig, una llista encapçalada per Andreu Monzó. El candidat a l'alcaldia va ser el protagonista de l'acte a Can Carrencà, que també va comptar amb la participació de l'exconsellera de presidència i candidata a l'alcaldia de la Garriga, Meritxell Budó.
L'acte va començar amb la presentació de totes les persones que formaran part de la candidatura de Junts pels comicis. Núria Sánchez, David Vives, Anna Garriga i Jordi Belzunce seguiran a Andreu Monzó a la llista, ocupant els llocs del 2 al 5. Tot i això, Monzó va afirmar que "la llista segueix oberta fins a l'últim moment".
El candidat a l'alcaldia va explicar com prepara la campanya el seu equip: "Ens centrarem a anar a trucar les portes. Volem que la gent ens escolti i sobretot escoltar-los nosaltres a ells. Volem que ens diguin quines necessitats té el seu barri, el seu carrer i Martorelles en general. És bàsic saber que en pensa la gent". A un nivell més personal, Monzó creu que una de les claus de la governança del municipi és el marge de maniobra econòmic: "Crec que encara tenim capacitat d'endeutament i soc dels que penso que els Ajuntaments s'han d'endeutar per fer coses".
Respecte als comicis del maig, Monzó es mostra optimista i afirma que el seu objectiu no és només tornar a tenir representació al ple: "Volem que la gent vagi massivament a votar. Si ho aconseguim, Junts traurà un gran resultat, un resultat per governar, sigui sols o no. Jo estic obert a fer pactes".
Amb el suport de Budó

L'exconsellera de presidència i candidata a l'alcaldia de la Garriga, Meritxell Budó, va estar amb els candidats de Martorelles. En la seva intervenció, Budó va destacar la rellevància de la política municipal: "La política municipal que s'ha de fer és la que es projecti els municipis d'aquí a 20 anys. Catalunya es construeix poble a poble i la gent de Junts tenim aquest compromís". L'exconsellera també va mostrar la seva confiança en l'equip de Junts per Martorelles: "Sé que l'Andreu i tots ells faran el millor per aquest municipi".