Dura derrota pel CF Martorelles al derbi contra el CD Montornés Norte

Els blanc-i-vermells van perdre el partit en un final boig (2-1)

Esports

El Martorelles va patir una nova derrota al camp de Montornès
El Martorelles va patir una nova derrota al camp de Montornès

El CF Martorelles va sumar la tercera derrota en quatre partits el passat dissabte. Els martorellesencs van caure contra el CD Montornés Norte per 2-1, amb un gol en contra en l'últim minut de partit. Tot i la ratxa negativa, els de Víctor Toro segueixen segons i dins la lluita pel campionat i per pujar.

El combinat de Montornès va entrar millor al partit i va dominar els primers minuts, avançant-se al marcador amb un gol de Nacho Abad a la sortida d'un córner. El Martorelles va recuperar terreny i va igualar el partit els minuts següents, però l'1-0 es va mantenir al marcador fins al descans. Els blanc-i-vermells van sortir més endollats a la segona part i van intensificar els seus atacs fins a trobar el gol al minut 82, obra de Chema Murcia.

El partit es va tornar boig després de l'empat, convertint els últims minuts en una frenètica anada i tornada. El CD Montornés Norte va sortir millor parat gràcies al gol d'Adrián Picón a una de les últimes jugades del partit, que va posar el 2-1 definitiu i va desfermar l'alegria de l'afició local.

Una part per cada equip

El partit es va escapar pel CF Martorelles a la primera part, tal com explica el seu segon entrenador Manel Camacho: "No hem estat del tot bé a la primera part. Crec que ho hem corregit a la segona". Malgrat això, el tècnic afirma que el resultat és "molt dur" i que el gol final els deixa "molt mal sabor de boca". Camacho pensa que els blanc-i-vermells no han pogut desplegar tot el seu joc: "Veníem plagats de baixes de jugadors habituals".

De cara a pròxims partits, el del club martorellesenc té clar l'objectiu: "Hem de continuar lluitant, queden onze jornades i encara pot passar de tot. La setmana que ve hem de donar la volta a la dinàmica, ja que pot ser l'últim tren".

El balanç des de l'altre costat és similar. L'entrenador del CD Montornés Norte, David Cobo, valora el seu equip: "A la primera part hem estat molt superiors i a la segona ens han generat més. El partit es torna boig després de l'empat, però hem tret tres punts valuosíssims". També valora molt positivament el resultat el jugador dels verds Samuel Ortiz: "Ens feien falta aquests tres punts per mantenir-nos a dalt".

Cobo fa un bon balanç del seu equip en aquest partit clau perquè creu que "s'ha adaptat bé al rival" i que ha tingut "un toc de sort" que ja els tocava tenir. El balanç del partit és similar des de l'altre costat. El segon entrenador del CF Martorelles, Manel Camacho, creu que el partit se'ls hi ha escapat a l'inici:

Revertir la ratxa

El CF Martorelles i el CD Montornés Norte empaten amb 51 punts a la segona plaça de la classificació. Els dos conjunts es troben a un punt del CF Vilanova, a falta del partit d'aquesta setmana dels vilanovins.

Els blanc-i-vermells intentaran tornar al camí de la victòria la pròxima setmana contra el CE Llerona. El CF Martorelles rebrà l'equip de Les Franqueses el dissabte a les 16 h al camp municipal.

Edicions locals