Martorelles planeja crear un museu de la Derbi a les escoles Montserrat
L'antic centre educatiu es vol arranjar i s'han iniciat converses amb les entitats que ocupen l'espai per reubicar-les
L'Ajuntament de Martorelles planeja crear un museu dedicat a la històrica fàbrica de motocicletes Derbi. A l'espai també es vol fer homenatge a la història del poble i la seva gent.
El consistori, que va col·laborar durant l'any passat en els actes de commemoració del centenari de la fundació de la marca, treballa amb la idea "d'arranjar les antigues escoles Montserrat per ubicar-hi aquest museu a mitjà termini", segons ha confirmat a aquest diari l'alcalde de Martorelles, Marc Candela.
De moment, l'Ajuntament es troba en converses amb les entitats que fan ús d'aquest espai (l'Agrupament Escolta Galzeran i l'Agrupació Ball de Gitanes de Martorelles) per reubicar-les a altres instal·lacions municipals. Des del Consistori no han volgut avançar els emplaçaments on podrien traslladar-se les entitats.