Audiències històriques dels diaris Som a Internet

Entre març i abril, les capçaleres baixvallesanes han acumulat 165.000 navegadors únics

Societat

Audiències històriques dels diaris Som a Internet
Audiències històriques dels diaris Som a Internet

Les capçaleres digitals dels diaris Som al Baix Vallès han aconseguit xifres d'audiència històriques. Entre març i abril, el conjunt de diaris digitals ha superat els 165.000 navegadors únics, amb la capçalera SomMollet com a punta de llança, amb més de 106.000 navegadors únics.

La pandèmia del coronavirus i la necessitat de la gent d'estar informada d'allò que passa al seu municipi i al seu entorn més proper en un moment de crisi com aquest ha impulsat l'audiència dels diaris Som fins a xifres històriques amb creixements que han sobrepassat en algun dels casos el 600%, segons les dades auditades per OJDInteractiva.

La capçalera SomMollet continua sent la més visitada. Entre abril i març, el digital molletà va sumar més de 106.000 navegadors únics, una xifra que només de febrer a març va suposar un increment de més del 225%. En total, SomMollet ha acumulat 186.000 visites, amb notícies que han arribat a superar les 23.000 visualitzacions com el mapa del coronavirus que durant els primers dies de la pandèmia actualitzava la incidència de la malaltia als diferents municipis o el primer cas detectat de Covid-19 a Mollet. Altres notícies destacades han estat el col·lapse que va viure l'UCI de l'Hospital de Mollet a finals de març.

La resta de capçaleres baixvallesanes també han registrat creixements històrics, amb increments de fins al 662% a SomlaLlagosta, que ha sumat mes de 16.000 navegadors únics, o del 238% a SomSantFost, amb més de 10.000 navegadors únics entre els dos mesos.

Per nombre de navegadors i en xifres absolutes, SomMontornès, amb més de 17.000 totals i SomParets, amb més de 12.000, són les dues capçaleres més visitades per darrere de SomMollet.

Edicions locals